Slik setter du kunden i sentrum
Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer viser hvorfor kundesentriske bedrifter over tid har de…
Se hele oversikten over hvilke virksomheter som gjør det best (og dårligst) i årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.
BIs forskere bidrar med forskning på internasjonalt toppnivå. Ny kunnskap gir bedre beslutninger, smartere måter å gjøre ting på og opphav til nye produkter og tjenester.
Utforsk det brede utvalget av studier og kurs på BI med et søk på interessen din (f.eks. økonomi, markedsføring eller finans).
BI tilbyr skreddersydd kompetanseheving til virksomheter. Vi har et av landets sterkeste fagmiljø og leverer korte kurs eller gradsgivende- og spesialtilpassede kompetansekurs for dine ansatte.
Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer viser hvorfor kundesentriske bedrifter over tid har de…
Alle økonomer vet at skatt hemmer verdiskaping, fordi incentivene til innsats går ned. Legger…
Studentene har talt. Mark Brown fra Institutt for kommunikasjon og kultur er årets beste foreleser.
I 2023 publiserte BI-forskere 409 vitenskapelige artikler, bøker og bokkapitler. Dette er høyeste…